Torsdag

Man kan ju fråga sig vad sjutton jag gör uppe nu... Någon trötthet finns inte hos fröken, varken i huvudet eller kroppen..

Harrys igår var helt ok, jag är dock jävligt glad att jag drog dit innan tio och slapp betala inträdet på 50 spänn.. det hade det INTE varit värt.. Sara stod för förfesten och det var sjukt kul, inte helt oväntat med tanke på att världens bästa brudar fanns med på den! Jag och Jossie fick skjuts hem av Hanna runt två, vi gjorde ett försök att kolla på senaste avsnittet av andra avenyn men efter att ha hört Jossies snarkningar ett bra tag tänkte jag att det var lika bra att tacka för mig också..

Uppstigningen idag skedde vid halv ett-snåret.. halv fem kom mamma och hämtade mig och då gjorde jag ordning ett bad som jag göttade mig i, i några timmar. Nu har jag legat i sängen sen klockan tio och jag är fortfarande lika pigg nu som jag var då.. Jag ska kolla på dagens avsnitt av vampire diaries och försöka bli något tröttare!

puss på er. och puss som fan på ian. mums



Kommentarer
Postat av: rRAEEWRh

Hej, allt bra?

2010-04-09 @ 15:52:36
URL: http://rraeewrh.blogg.se/
Postat av: Henkke

Han heter Boone...i LOST.

2010-04-14 @ 23:05:25
URL: http://www.henkkes.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0