Torsdag - lov!

Äntligen har man fått lov! Ett riktigt långt dessutom :D Jag hade bara affärsresor idag, redovisade ett arbete som jag gjort med en klasskompis, sen lyssnade vi på några till sen fick vi gå! Jag pratade med Gitte efteråt och hon sa att hon pratat med lagerchefen där jag har praktik och hon hade sagt att dom vill att jag ska sommarjobba hos dom, så jävla glad blev jag! Slipper jag sitta i den där jädra konsumkassan i sommar igen, bara knalla runt på lagret och softa istället! 

Nu sitter jag på bussen hem, halva klassen har muntliga nationella i svenska B, jag var inte en av dom så det blev en kort dag! Jag, Julia, Linda och Petra tog en sväng på stan förut, jag hittade en kjol, en klänning och lite smink på H&M! Kjolen har jag förmodligen ikväll och klänningen sparar jag till studentkryssningen, TVÅ VECKOR KVAR!


NU HAR VI PÅSKLOV OCH DET SKA FIRAS SOM FAN PÅ HARRYS IKVÄLL!!!!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0