Tisdag

Idag har vi varit på Duveholm på trafiksäkerhetskurs hela eftermiddagen. Dom sa inte mycket man inte redan visste, inget alls faktiskt.. med tanke på hur många gånger man redan varit på sånt strunt :P

Halv 4 tog jag bussen till stan och drog till körskolan med Emelie. Gick inge vidare.. har fastnat på fas C, usch! Jag kom hem för ungefär en halvtimma sen. Träffade Sara en stund, som precis kommit hem från Sälen där hon jobbat ett bra jäkla tag! trevligttrevligt

När jag klev innanför dörren såg jag att jag äntligen fått hem mina studentskor, dom är helt underbara! mycketmycket snyggare i verkligheten än på bilderna! Visar en bild sen för nu ska jag ta cykeln till träningen. det ni!

update: oops, cykeln får nog stå kvar hemma.... det regnar liiiiiiiiiiiiiiiite

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0