Söndag

...igen, och idag SKA jag verkligen plugga! Skönt att man är ledig imorgon också så att man kan vila upp sig då :)

Igår var riktigt najs faktiskt. Jag åkte till Jossie vid 8, där vi fixade oss och taggade inför kvällen. 21.43 kom vi utanför dörren och fick springa till bussen som gick 21.47.. Kan tänka mig att det såg riktigt roligt ut med tanke på vad vi hade på fötterna, Jossie var jävligt snygg iallafall.

Vi hamnade på förfest hos Johanna till elva ungefär då vi drog vidare på en födelsedagsfest vid SKF. Jag och Sara drog där ifrån ganska snabbt, först hem till henne och sen ner på krogen. Det blev inget Picasso som planerat, utan San Marino där jag lyckades få med mig Sara och Johan på lite karaoke, som vanligt när man fått i sig för mycket.. haha! Kvällen slutade med mysiga kyssar och fjärilar i magen.

Nu ska jag, som sagt, plugga! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0