Onsdag

Idag var det sista dagen på axelssons... vet inte om jag tycker att det är bra eller dåligt, just nu vill jag verkligen inte tillbaka till skolan och klassen iallafall. Som tack för att jag slavat hos dom fick jag välja vad jag ville för högst 399:- kan inte säga att det var speciellt lätt, men jag hittade tillslut en vårjacka och en tröja! :)

Mamma kom hem idag, äntligen!! Hon har suttit på en buss från klockan sju i måndags morse till tre idag, stackarn.. men nu är hon hemma och det är jag riktigt glad för! Hon landade i Norrköping så morfar skjutsade hem henne och det blev pizza till middag tillsammans med honom, mums! 

Nu ska jag kolla på kommisarie winter, andra avenyn och true blood.. puss på svt och onsdagar!





mamma köpte en liten polare att ha på bussen, som jag snodde av henne. döskön! hihiih

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0