Fredagsmys

Idag hade vi skrivdelen på nationella i Svenska B. Det tog typ 2½ timma och jag fick ihop 1½ sida, kanske inte överdrivet mycket men jag känner mig nöjd ändå. Jävligt skönt att ha allt gjort! Efter provet gick jag, Linda och Malin hem till Linda för att fixa halsbanden och armbanden som lugna rum beställt, så på måndag ska vi lämna dom och få lite klirr i kassan! :)

Jag har precis beställt mina studentskor, har kollat på dom här hur länge som helst och nu bestämde jag mig för att köpa dom. Jag tycker att dom är sjukt snygga. Hoppas bara att dom sitter som dom ska!


Nu ska jag kolla på senaste avsnittet av Vampire Diaries sen kommer min baby hit och myser :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0