Körkort nästa?

Idag vaknade jag tidigt och tog 11-bussen in till stan där jag mötte upp Josefin, blev en sväng på H&M. Josefin hittade en jättefin klänning till kryssningen och jag fick nöja mig med tre par strumpbyxor för 30 spänn, mer tillåter inte plånkan;)  

Halv 2 gick jag till sjögrens för en körlektion, det gick ruskigt dåligt idag.. Var inte alls med på noterna. Fick motorstopp två gånger, vilket jag aldrig fått när jag kört med skolan.. Misslyckat ,jovars! Menmen, jag fick boka halkan trots att jag är så misslyckad;) så 18/11 är det dags, om tre veckor idag... Jag är sjukt nervös redan!

Träffade Lina, Fia och Simone på stan och dom frågade om jag skulle med dom ut ikväll men känner inget sug riktigt.. Med tanke på att det blir fest tors-fred-lör den här helgen. Mamma och pappa tyckte att jag skulle stanna hemma också, inte för att jag lyssnar på dom;) men det får väl bli en hemmakväll iaf.

Nu ska jag plugga lite teori, som jag ligger mycketmycket långt efter i.. blä

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0