I'm back

Ny blogg och nya konstigheter..

Känner att jag behöver en liten förändring så nu lägger jag ner blogspot och flyttar hit istället :)

Det blev en impulsresa till Oxelösund igår, jag och Jossie satt på Factory Outlets VIP-kväll när vi plötsligt fick för oss att dra dit. Jossies mamma kom och hämtade oss vid kvart i 8, snabbt som fan bytte vi om och sprang iväg till bussen som gick kvart över 8. Åkte hem till hennes pappa där vi fixade oss, kvart i 10 kom Linda och Evelina och hämtade oss, kutade in på McDonald's sen bar det iväg till Nyköping... Klockan 12 var vi framme i Oxelösund. Nu är det konstaterat att vi är totalt jävla dumma i huvet!

Om en sisådär en kvart ska vi iväg till Åby för att fira min morbror och jag sitter här i morgonrock och med en handduk i håret.. Dags att dra sig kanske?


Kryssning på torsdag och jag längtar som en jävla galning, kommer bli grymt! :D
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0