Vilken helg!

I fredags begav jag, josefin och ludwig oss till stan för att dra en runda på krogen.. Lite tråkigt bara att sista bussen går kvart i 9, lite väl tidigt tycker jag! Men vi lyckades roa oss ändå.. Vindrickande på olympus med två alldeles för fulla pojkar! hah
En promenad i snöstormen till lilla krog, picasso och san marino.. haha katrineholm alltså! vilket skit:D men med rätt sällskap så går allt;)

Igår gick jag upp supersent, alldeles för sent för att vara mig, men det var skönt;) Vid fyra åkte jag till Josefin en sväng.. Hade planerat för en hemmakväll med lite film och godis, men icke! Några kumlabor ringde Josefin och sa att dom ville ut i katrineholm och att vi skulle hålla dom sällskap.. så det blev en krogenrunda till.. Vi lyckades också få hit Ellinor för att visa henne vad k-holm har att erbjuda!;)  Superkul kväll, jag har nog aldrig stött på så härliga människor! Skrattade så jag fick ont i magen . herregud! :D Nattbussen hem till Josefin, tog en rök med två små frusna och trötta pojkar sen gick vi och la oss, kollade på film och busade lite ! haha



Jag är så glad att ni finns! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0