Thursday

Det här med bloggandet håller inte känner jag.. Kan blogga "seriöst" i två dagar sen tar det stopp! Jag skaaa försöka iaf :D

Idag var det skola igen efter ett skööönt lov och tre dagars praktik.. Jag har pratat med Britt-Marie och Gitte och ska kanske byta från bik bok till ica nära i stan, känns tråkigt att vara i en matbutik igen men det känns som att det inte finns något annat val om jag vill vara i stan.

Det blev en massa flum på affärsresor idag , det slutade med att jag blev förudmjukad inför klassen av Gitte, IGEN! fan.. kan hon inte bara gå och lägga sig?! URK.. Sen hade vi en astråkig svenskalektion där jag satt och pluggade körkortsteori, hiih. Efter skolan hade jag körlektion, det var pissjobbigt för jag var trött som en gnu och hade jätteont i huvudet -.-

Nu är det bara två dagar kvar till våran fest!! :D  hoppas det blir lyckat som fan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0