pigg tjej

Första dagen på Ica nära igår..  Fick packa upp varor hela dagen. Matbutiker är verkligen det tråkigaste som finns, men vad ska man göra liksom.. Nu är det iaf bara fyra veckor kvar till skiten är över, är så jävla glad att vi bara har praktik på måndag, tisdag och onsdag!

Idag tog jag 10 i 8 bussen till praktiken.. mådde piss och var helt slut, sov hela vägen.. När jag kom dit gick jag direkt in på toan sen var det bara att vända på klacken och ta bussen hem igen! Har sovit till halv 4, aldrig vart så trött i huvudet och kroppen.

Imorgon har jag halkan och jag är galet nervös.. Mest för vilka jag ska åka med, för det har jag ingen aning om :o hoppas bara att dom är sämre än mig på att köra, haha ;)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0