Onsdag

Idag har jag vart hemma helt ensam.. Vilket har resulterat i att jag legat i sängen till nu! Har kollat på alldeles för många avsnitt av Ghost Whisperer, bästa serien förtillfället, jag är fast!

Som tur är har Hanna lyckats fått mitt arsle och flottiga hår ur sängen och in i duschen.. Ska tydligen med henne på handboll ikväll, välbehövligt! Jag börjar nästan ruttna här hemma.. Wellwell, dags att göra sig lite fräschare.. Att ligga i sängen lördag-onsdag sätter sina spår;)

Imorgon är det skola och jag ljuger inte när jag säger att jag längtar. Att ha praktik utan sina söta klassisar omkring sig suger getpung! Så torsdagar och fredagar är något jag verkligen ser fram emot nu för tiden :)

puss


Kommentarer
Postat av: Linda

imoooooorgon får vi gosa ;) jag saknar dig <3

2009-11-25 @ 19:10:06
Postat av: sandra

hiih, wiiiie! jag saknar dig! <3

2009-11-25 @ 22:16:40
URL: http://tallgrensandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0