I'm back!

Nu får det räcka med paus tycker jag:)
Det har hänt ganska mycket under den här veckan..


Öppet hus på skolan i tisdags, där vi sålde lite armband


I onsdags var jag och mamma i Norrköping och tatuerade oss!



Köpte Bobby's schampoo och balsam.. Luktar mumma!


Sen hälsade vi på några busiga töser i Kolmården också:)



Och igår hade jag min sista körlektion sen åkte jag, Linda och Matilda till Eskilstuna där Neverstore spelade! :D bilder på det kommer upp snart..

Nu ska jag ner och äta, sen hoppas jag att Josefin ringer mig och berättar vad som händer ikväll;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart kan man köpa dom där "träden" ni har och hänger upp armband på? :)

2009-11-21 @ 19:59:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0