tvåtusennio



Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Tatuerade mig, åt cheeseburgare från McDonald's . haha!
Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej
Dog någon som stod dig nära? Ja
Vilka länder besökte du? Tallinn
Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010? En mysig pojke!
Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 11 mars.
Vad är det bästa som hänt dig år 2009? Peace & Love, helt klart!
Största misstaget? Nyköping! haha
Har du varit sjuk eller skadat dig? Nää
Bästa köpet? Min dator.
Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, skor
Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Sexy bitch, I gotta feelin, Love me, Silly boy, She wolf
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Ledsnare
Vad önskar du att du gjort mer? Jobbat hårdare med körkortet, hihi
Vad önskar du att du gjort mindre? Slappat
Hur tillbringade du julen? Ska tillbringa den hemma med familjen



Blev du kär i år?
Nej
Favoritprogram på tv? OTH, paradise hotel, kyle xy
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året? Ja
Bästa boken du läste i år? Isprinsessan
Största musikaliska upptäckten? Melissa Horn
Något du önskade dig och fick? Önskade mig inget
Något du önskade dig men inte fick? Önskade mig inget
Årets bästa film? Luftslottet som sprängdes
Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Var i skolan sen blev jag firad av släkten
De bästa nya människorna du träffade? Frida och Anna



Vad fick dig att må bra? Vänner & familjen
Vem saknade du? Farfar
Favoritmånad? Juni-September!
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, rätt mkt!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Saknar våran tid honey :/<3

2009-12-22 @ 21:39:28
URL: http://Nybergsofia.se
Postat av: sandra

jag saknar den också, baaby! <3

2009-12-22 @ 21:50:53
URL: http://tallgrensandra.blogg.se/
Postat av: Anna

men ååh gumman! <3

2009-12-26 @ 12:49:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0