tuesday

Tjing!

Igår fick vi våran nya soffa.. superfin , och skön! har tagit bilder men hittar inte sladden till kameran så ni får helt enkelt komma hit om ni vill se! :D

Idag skulle vi ha åkt till mormor och morfar, men det blev lite ändrade planer för pappa var tvungen att jobba.. istället åkte jag och mamma till stan för att kolla nyårsklänningar. Jag hade kollat ut 2 st jag ville ha, en på H&M och en på åhléns men ingen var fin på.. jävla skit! Hittade en superfin på JC istället men den fanns bara i M och det var självklart för stort.. ska se om den finns i norrköping, vill verkligen ha den! Hittade iaf 3 par tights och en bh på H&M :)

Nu ska jag nörda lite lost så henke kan få tillbaka sin box någongång :)

puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0