Tisdag

Idag var jag på praktiken för andra gången på... 4 veckor? hihi. Jag har frontat varor hela dagen för jag orkar inte göra nåt annat. Fick sjukt ont i ryggen mot slutet, och jag nådde inte till översta hyllorna så dom fick vara ofrontade :D När jag satt och frontade kom en annan praktikant fram till mig och pratade lite.. Han var fett gullig och trevlig! hihi.

För typ 20 min sen ringde Arvid mig och sa att han hette oliver och var på väg till mig. pfft, den lätta gick jag inte på!! Haha, jag trodde det var någon annan först för jag hörde att det inte var Oliver men jag hörde inte att det var Arvid :D  anyway.. Oliver har tagit körkort idag, den jävlen! Han, Arvid och Tim kom förbi en stund för att skryta lite.. jättekul tyckte jag! den där jävla teorin alltså :(

Jag vill ha helg nu!... och körkort

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0