shopping.

Idag blev det en redig shoppingrunda med mamma.. Först gick vi på stan, hittade inte så mycket där, jag var trött och på jättedåligt humör.. åkte vidare till ingelsta istället, där blev det lite mer grejer och jag blev lite gladare! Hittade en klänning och två par skor till nyår, kunde inte bestämma vilka jag ville ha så jag tog båda ;)



Imorgon kväll far vi förmodligen till örebro, ska fira nyår där med josefin, kanske hanna och bea.. Vi drar dit imorgon så har vi hela torsdagen på oss att mysa och fira! tror det kommer bli grymt.

Kommentarer
Postat av: Suz

Åh ska du/ni fira nyår i Örebro? :O Isf vart? ^__^



Attans, hade jag nyårsfest hade ni blivit bjudna hit! (;



Gott Nytt År gumman! <3

2009-12-31 @ 01:42:46
URL: http://suzyescallmesuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0