Min helg

Fan vilken lyckad helg det blev! I fredags åkte jag till Jossie efter skolan, där det blev lite fix inför kvällen.. Halv 7 tog vi oss till bussen där vi mötte upp Stina och Hanna. Stina den jävlen hade glömt sitt leg och kunde inte följa med, så hon fick kila hemåt igen.. så jävla surt! 2 timmars bussfärd till örebro, när vi kom fram gick vi till ica och handlade lite gottis till kvällen sen for vi hem till Jossies syster som vi fick låna lägenheten av:)

Vid 11 drog vi ner på stan och hamnade på liquid där vi grundade lite sen gick vi vidare till satin där det var dans kvällen lång! Runt halv 3 kom vi ut där i från och begav oss hemåt.. På vägen blev jag och Hanna stoppade av några killar som ville ha med oss på efterfest, tyvärr skulle dom åt fel håll så vi orkade inte följa med.. En av dom såg ut som Jacob i new moon. haha! GALET LIKA!
Johan hade missat bussen så han fick följa med oss hem.. Det blev en jävla massa bus under natten vill jag lova, hahah! :D somnade runt 6 och klev upp kl 10 för att ta bussen hem.




Lördag jag och emelie bestämde oss som hastigast att dra hit lite tjejer och så blev det.. runt halv 7 kom linda, tessan och matilda hit för att käka tacos, mums! och senare kom emelie & fia hit.. Riktigt trevligt var det! Halv 10 körde mamma oss till bussen.. när vi kom fram till stan skulle vi gå på en fest vid tallås, och när vi var vid tallås säger han på festen att dom är vid backavallen?! baaah. vi orkade inte ta oss dit så det blev san marino istället.. sen gick vi vidare till picasso där vi träffade jossie och ludde , så drog vi till lilla där vi stannade till nattbussen. Riktigt kul kväll!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0