Me.

1. namn: sandra tallgren
2. smeknamn: tallgren, tallen, kotten, sandris
3. mellannman: carina
4. höger- eller vänsterhänt: höger
5. humör just nu: rätt bra faktiskt.
6. favoritgodis: geisha & fruktnappar (y)
7. är det nåt du absolut inte äter: fisk, pannkakor, stuvade makaroner, SKUMTOMTAR!
8. kläder just nu: pyjamas
9. internetsidor inne på just nu: facebook, blogg, bloglovin
10. musik just nu: justin bieber - love me
11. vad åt du senast: popcorn
12. vad sa du senast: godnatt
13. favoritkläder: hmm, leggins & klänning eller ett långt linne/t-shirt
14. om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja: nada
15. är du bra på matte: haha. nej
16. fisk eller badkruka: badkruka, om det inte är en varm pool typ i thailand:D
17. favoritfärg: svart, turkos
18. saft eller alkohol: beror ju på vilken dag i veckan det är ;)
19. hur många kuddar sover du med: 1, om jag inte har de 3 som ligger i soffan
20. favoritväder: sooooooooooool
21. spelar du nåt instrument: guitar hero?
22. morgon- eller nattmänniska: natt
23. sparare eller slösare: slösare
24. vem/vilka är viktigast för dig: familj, vänner
25. det bästa du vet: kärlek
26. bästa film just nu: troja kommer nog alltid vara min favorit
27. ser du på kärleken som ett misstag: nej
28. hur många barn vill du ha när du blir stor: minst 2, högst 4
29. framtidsdrömmar: gifta mig rikt och flytta utomlands;)
30. är du kittlig: usch ja!
31. snarkar du: händer ibland
32. rädd för insekter: inte så värst
33. skilda föräldrar: inte ens gifta
34. största svaghet: ett par riktigt fina ögon
35. musikstil: allt möjligt
36. bästa bok: camilla läckbergs
37. dusch eller bad: jag vet inte.. bådeoch
38. pizza eller hamburgare: behöver jag säga mer än att jag älskar mcdonald's? :D
39. har du nån flickvän/pojkvän: nej
40. favoritchipssort: jag vet inte . äter inte så mkt chips
41. synliga ärr: några små här och där.
42. stökigt eller välstädat: välstädat, om någon annan städar!
43. hur många kusiner har du: 7 st 
44. hur är din drömtjej/kille: har ingen:)
45. ljust eller mörkt bröd till frukost: äter inte frukost
46. vilken läsk är godast: just nu är det julmust som gäller
47. vad gör du helst?: umgås med dom jag trivs bäst med!
48. hur många syskon har du: en storebror
49. bäddar du din säng: nej
50. är du mörkrädd: nje
51. städar du ditt rum själv: jaa
52. sjö eller hav: sjö, havet är okej så länge man bara tittar på det
53. saltar du på maten: beror på vad det är för mat
54. favoritkaka: kladdkaka
55. gillar du att sjunga: det är väl kul. hur det låter ska vi inte prata om!
56. vilket instrument är vackrast att lyssna på: gitarr. finns inget finare än en kille som spelar gitarr!
57. hur gammal är du: 18
58. hårfärg: mörkbrunt
59. vad anser du om president Bush: vem bryr sig..
60. röker du: ja
61. kaffe, te eller inget: te
62. pysslar du med nån sport: ölhävning
63. hatar du dig själv: varför skulle jag?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0