helgen

i fredags var det juldagen och det innebär utgång! åkte till linda vid 5, där sminket och partykläderna åkte på. sen kom folket och det blev massa dans och lekar. hihi

igår var det lite party här.. lite småsegt i början som det oftast är. men sen kom snoppspelet fram och partyt satte igång.. det blev dans, singstar och wii och senare under kvällen rullade det in lite fler filurer. najs! 
lite tråkigt bara att en del ska vara så himla otacksamma och laaaaama! menmen

idag mår jag verkligen som jag förtjänar.. soffan har vart min vän hela dagen och lär bli det hela kvällen också :) mamma är inte hemma och jag har inte ätit något vettigt sen jag fick en hamburgare av ludwig i fredags.. försöker tvinga mig själv att få i mig nåt, men mår illa så fort jag öppnar kylskåpet. hur ska det gå när jag flyttar hemifrån? haha.

Kommentarer
Postat av: tessan

otacksamma? :O

2009-12-28 @ 19:41:52
URL: http://theresemariaa.blogg.se/
Postat av: matilda

otacksamma kan man ju uttrycka det om man vill, anda kan säga att de var sjukt trött och kände sig sega och inte så sociala. typ som när några var hos mig i eskilstuna och sen drog hem..

2009-12-29 @ 13:45:10
Postat av: sandra

vi sa ju iallafall till att vi ville dra.. ni bara drog

2009-12-29 @ 21:37:03
URL: http://tallgrensandra.blogg.se/
Postat av: matilda

vi sa att vi skulle åka, du frågade mig till och med om jag skulle åka och jag sa ja, då gick du. vad mer ska man säga? : )

2010-01-01 @ 17:20:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0