God morgon!

Igår gick jag och la mig redan klockan halv 10, så idag är jag uppe med tuppen! Vi var nere på duveholmskolan igår och fixade våran monter.. Till en början hade vi ingen aning om hur vi skulle göra för vi hade inte planerat mycket alls. Linda och Malin åkte till jysk och köpte svart tyg och lite glitter, sen fick det bli som det blev. Det ser ju inte allt för hemskt ut iallafall!

Klockan 9 börjar mässan nere på duveholm, efter det far vi vidare till marmorbyn för att sälja lite armband på deras julmarknad, sen får vi se om jag åker hem eller in till stan igen.. 10-15 imorgon ska vi vara i marmorbyn igen. Sen blir det klackarna i taket hemma hos linda!

Jag ska ha med mig typ halva mitt hem idag.. Kläder till idag, ikväll, imorgon, imorgon kväll. Dukar, godis, skålar m.m. till montern. Datorn, play station och singstar till lördag.. Haha hur ska det gå?

Nu ska jag hoppa in i duschen, sen måste jag fundera på vad sjutton jag ska ha för kläder på/med mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0