Det här året har jag:

Druckit alkohol? jajjemän
Rökt? ja
Snusat? ja
Varit full? jaa
Rökt vattenpipa? yesbox
Däckat? nja
Blivit påkommen? med?
Kysst en främling? haha ja
Fått ett sugmärke? yes
Gjort ett sugmärke? nä
Kysst en kille i klassen? ja
Gjort något dumt? vem gör inte..
Gjort något som du ångrar? jovars
Sagt nej till sex? jaa
Fixat dig i timmar? nja
Gråtit inför mer än 10 personer? yes
Smygit ut? behöver man det när man är 18?
Haft kvar känslor från ett tidigare förhållande? nja
Sovit brevid någon av samma kön? ja
Sovit brevid någon av motsatt kön? ja
Lekt med någons känslor? inte med flit
Älskat någon så du skulle kunna göra vad som helst för den? ja
Gråtit dig till sömns? ja
Gråtit framför någon du älskar? jaa
Har haft sex ute i skogen? nej -.-
Kysst en tjej? haha jaa!
Vaknat av att du gråter? ja
Skrikit ord som hora och slampa till någon? nej
Mått bättre eller sämre av alkohol? både och
Slagit någon på skoj? ja
Blivit slagen på skoj? ja
Lärt känna över 10 stycken nya människor? ja
Gått bakom ryggen på någon? nej
Varit på sol semester? nej
Badat i havet? nä
Har haft snöbollskrig? tror jag inte
Sett en hel fotbollsmatch? korpen? :D
Inte sovit på en hel natt? jaa
Varit på sjukhuset? jaa
Sovit i över 12 timmar? oja
Sett en film mer än 10 ggr? varför skulle jag?
Tagit någon på röven? ja
Lärt känna någon via internet? enligt mig kan man inte det
Velat dö? nej
Fått ett IG? fråga gitte
Åkt buss i över 10 timmar? eum , inte i sträck
Varit ute en hel natt? mja, P&L
Blivit tagen av polisen? nej
Svikit en vän? hoppas jag inte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0