Problems

För en gångs skull är det faktiskt inte mitt fel att jag inte bloggat.. utan blogg.se:s! Har nämligen inte funkat att logga in på sidan. Väldigt frustrerande.

Nu sitter jag i bussen på väg hem, vi slutade halv 12 idag men jag hade ett prov kvart i 4 så jag har suttit i skolan i 4 timmar och väntat på det, men det känns skönt att det är klart iallafall. Riktigt bra gick det också!
Ikväll kommer Josefin, Julia och Ludwig till mig för en övernattning.. vi är nämligen lediga imorgon igen. Lite najs! Duveholm har fått sina studentmössor idag, vi ska tydligen få våra i april? riktigt irriterande. Jag vill ha min nuu!!

Nu börjar illamåendet smyga sig fram så jag ska slå igen datorn och ta mig en liten tupplur :)
Vi hörs när vi ses

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0