nanana

Idag steg jag upp hur trött som helst klockan halv 12, kilade iväg till bussen mot stan vid 12.. Jag, Emelie och Alex gick till körskolan för att göra lite prov.. både jag och Alex fick en grön plupp på första försöket medans en tjurig Emelie inte fick nån. Haha, bebi..
Vi tog halv 3 bussen hem och då hoppade jag av hos Jossie.. vi bakade chokladbollar med Lisa och for sedan vidare till scorett för att möta upp mami och bror. Shoppade tacos, chips och godis på ica innan vi åkte hem till mig. 10 minuter senare kom Matilda, Linda, Malin, Tessan och Evelina och matlagningen satte igång. hur gott som helst blev det!

Fjorton suger, Wii, massamassa tjejsnack, chips, godis och cola. Kunde inte bli mycket bättre :)

Katrineholmsbrudarna + Matilda åkte hem vid 10 då slog jag och Jossie upp varsin mac. Vi lyckades även få hit en liten snögubbe vid namn Ludwig och nu sitter vi och myser i soffan och läser massa gamla skvallertidningar

Imorgon åker Linda till sälen och det ska resten av oss fira på Harry's! hihi. Kommer sakna dig baby!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0