Hemma igen.

Hej på er!

Nu har vi precis kommit hem från morfar, det har varit en riktig mys-dag!
Mamma och jag kom dit vid 12, strax efter kom mina morbröder och då åkte vi en snabbis till sjukhemmet där mormor befunnit sig de senaste månaderna.. 
Vid halv 3 kom kusinerna till morfar också, det blev fika och lite tv-tittande. Jag, Linn och Henrik gick en sväng ner till konsum för att köpa lite gottis sen bunkrade vi upp oss framför tvn med godis och chips. Senare på kvällen beställde vi pizza, smaskens!

Nu sitter jag och tittar på Spider-man på tv, riktigt värdelöst om man frågar mig, men det finns inte mycket värt att se på.


En bild på mig och baby från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0