Fredag

Hej!
Idag behövde jag inte göra mer i skolan än ett litet prov, tog 30 min sen slutade man för dagen. Skapligt skönt, provet gick riktigt bra också!

Vid halv 10 mötte vi upp Jossie och gick till linden där vi köpte biljetter till första studentfesten. Nice!
Jag, Linda och Julia satte oss i matsalen och pluggade medans Jossie gjorde prov, sen åkte vi hem med 10.50 bussen. Landade hos Jossie och frusna som attan la vi oss under täcke och filt på en madrass på golvet och glodde på familjen annorlunda, sveriges värsta bilförare och outsiders. Båda två slocknade som små ljus efter ett tag och jag vaknade precis av att mamma ringde. Jossie ligger fortfarande och snusar, ska försöka få liv i henne för jag ska snart åka till morfar :)

Jag har drömt sjuuuka drömmar btw, skitläskigt!

Smell you later! 


snaaark



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0