Åby

God morgon! 

Nu sitter jag och mamma i bilen på väg till Åby för att hälsa på lilla morfar. Trots all alkohol jag och Josefin fick i oss igår mår jag prima skinka, helt otroligt! Har en känsla av att min lilla Josefin inte mår lika bra, hihi.. Gårdagen var hur kul som helst! Efter skolan gick jag och Josefin och mötte upp Moa och Cicci på stan för att hitta en present till Hanna. Kan säga att vi lyckades hitta en jävligt snygg en. Tog halv tre bussen hem, slängde i mig lite mat sen kom Gustav och lilla Jakob på besök, blev wii-spelande en stund tills Hanna ringde och var helt gaalen, haha stackarn.

Vid 7 tog jag mig ner till Josefin för lite fix och förfestande med henne och Ludwig, tio i nio gick bussen till Baggetorp. En jävla massa dans, sång och alkohol får sammanfatta kvällen. Fan så kul jag hade! TACK HANNA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0